Mănăstirea din Dorna – Arini – bolgia faptelor obscure

 

Dorna Arini, – locul unde s-a născut și a copilărit Teodosie – cometa iadului, după cum l-a numit un preot din Constanța.  

Cred că nu mai e nevoie să precizez că, pe terenul moștenit de la părinții lui, Teodosie a construit o mănăstire, distrugând ferma Nazarcea și falimentând Arhiepiscopia Tomisului, după cum declara fostul protopop Marius Mustață în reportajul de mai jos. 

”Reporter: Teodosie a donat terenul moștenit de la părinții săi Bisericii (un hectar) și a decis să construiască pe el o mănăstire. Lăcașul a înghițit și terenurile din jur, ajungând să măsoare 20 de ha. Apoi a fost ridicat aici în timp record un hotel de lux. Când totul a fost gata, o enigmatică stareță (care nu mai e de găsit) i-a cedat lui Teodosie hotelul, două case și 19 ha de teren, după care a dispărut. Așa au rămas măicuțele cu biserica, chiliile și clopotnița, iar Petrescu (alias Teodosie) cu singurul imobil profitabil, – hotelul. În apartamentele hotelului sunt amenajate dușuri cu hidro-masaj. Valoarea investiției sare de 4 milioane de euro. Cu ce bani s-au făcut investițiile de la Dorna-Arini ne spune cel care a supravegheat lucrările, fostul protopop, preotul Marius Mustață. 

Pr. M. M.: Banii au plecat din Arhiepiscopia Tomisului. Sume foarte mari de bani, materiale, muncitori, donații care se primeau la Arhiepiscopia Tomisului ajungeau la mănăstirea Acoperământul Maicii Domnului. Profitul care se încasează la acel hotel (care este dotat cu SPA, cu jacuzzi, la care cabinele de duș au sistem audio)… În spațiul acelei mănăstiri există societăți comerciale (hoteluri, bază de tratament, fabrică de prelucrare a laptelui), care își desfășoară activitatea în proprietatea unei fundații al cărei președinte este Î.P.S. Teodosie, iar membrii fundației sunt toți frații dumnealui. Pe fundație au trecut toate bunurile de valoare (hotelul, terenurile și tot ce poate fi profitabil). Șefa centrului medical care funcționează în interiorul mănăstirii spune că tot ce se întâmplă aici se face pe bază de voluntariat.” 

Teodosie, jonglând cu cele sfinte, – crede el -, a închinat (chipurile!) această mănăstire Maicii Domnului, hramul fiind ”Acoperământul Maicii Domnului”. Procedând așa, consideră că o face pe Maica Domnului datoare să-i acopere toate mizeriile. Oficial spune că a pus acest hram deoarece mama lui avea mare evlavie la Maica Domnului și că-i citea în fiecare zi ”Acatistul Sfântului Acoperământ al Maicii Domnului”.  

Îi invit pe călugării și pe preoții cunoscători ai exegezei acatistelor să-mi lase un mesaj în care să-mi spună dacă în urmă cu aproape 100 de ani exista acest acatist și dacă, în condițiile în care cărțile religioase erau extrem de puține, creștinii aveau acces la acest acatist. Haideți să-i demontăm minciunile cățărătorului pe biserici (și nu numai)! 

În cadrul acestei mănăstiri, după cum se știe, există o bază de tratament (dar și de agrement) care se află în posesia unei fundații aparținând rudelor lui Teodosie. Priviți fotografia de ansamblu a acestei mănăstiri și veți vedea, dacă nu ați înțeles până acum, care e credința lui Teodosie – o bisericuță mică și o bază de tratament și agrement imensă. 

În cei 20 de ani în care m-am spovedit la Teodosie, – ani în care am văzut un diavol ca pe un sfânt -, am fost de multe ori la mănăstirea Dorna-Arini. Ba, mai mult, am fost chiar înainte de a se înființa mănăstirea devenită loc al dezmățului.  

Prima dată am ajuns în acel loc (mirific de altfel) la înmormântarea mamei lui Teodosie, – o eroină care a dat naștere la 17 copii, printre care și acest denaturat cu mitră. Eu, care am văzut și simțit evoluția, mai bine zis, involuția, din punct de vedere spiritual a acelui loc, vă pot spune că, la înmormântarea mamei lui Teodosie, deși era un moment trist, duhul acelui loc avea o încărcătură aparte care așeza, cel puțin în sufletul meu, o secvență de cer.  

În timp, locul acela, devenind un loc al ”relaxării” și nu numai pentru Teodosie și băiețeii lui, și-a schimbat de tot vibrația. De la o vizită la alta îi spuneam că nu mă mai simt bine în acel loc și că duhul lui a început să devină un duh respingător, dar… atunci dădeam vina pe cei care locuiau sau se perindau pe acolo.  

Să descriem totuși realitatea din spatele aparențelor. În ”colțul de Rai” de la Dorna-Arini construit de Teodosie se întâmplă lucruri nu doar dubioase, ci și periculoase pentru suflet.  

De câte ori am fost acolo, deși sunt o fire prietenoasă, nu am simțit să interacționez cu personalul mănăstirii. Când nu eram cu Teodosie, preferam să mă retrag fie în camera în care eram cazată, fie pe munții din spatele mănăstirii.  

De multe ori îi spuneam că personalul de acolo mi se pare ciudat, închistat, îl tot întrebam dacă e sigur că cei pe care îi adăpostește acolo îi slujesc cu adevărat. Având totală încredere în el voiam să-l feresc de eventuale dezamăgiri, neștiind că cei de acolo sunt aleși fie după chipul și asemănarea lui, fie sunt victime de-ale lui aruncate în acel infern din care nu mai pot scăpa.  

În urma publicării lucrării ”Mai mult decât o carte – Adevărul”, în care l-am descris pe fostul meu duhovnic ca pe un sfânt (așa cum credeam că e și așa cum îmi sugera că ar fi), preoții revoltați de imprudența mea de a publica o astfel de carte au început să-mi dea tot felul de informații. Cei care îmi urmăriți blogul știți în ce sens s-au îndreptat lucrurile.  

Atrocități peste atrocități, de la homosexualitate și pedofilie la tot felul de ilegalități și strategii făcute în miezul nopții în case conspirative dotate cu sisteme de bruiaj pentru a nu putea fi înregistrat sau filmat. În timp au apărut și martori și dovezi. Printre multele informații pe care le primeam și le primesc au fost și sunt și informații despre mănăstirea de la Dorna-Arini.   

”Colțul de Rai” este de fapt un colț de iad bine camuflat în spatele florilor colorate și ale slujbelor interminabile ale lui Teodosie. 

Înainte de a enumera câteva dintre neregulile care au devenit reguli în mănăstirea de desfrâu și nu numai a lui Teodosie, fac apel la Î.P.S. Calinic, noul Arhiepiscop al Sucevei, să cerceteze și să pună în rânduială atât lucrurile cât și personalul acelei mănăstiri. 

Înaltpreasfințite Părinte, știu că a îndrepta lucrurile în acea mănăstire e o misiune aproape imposibilă atât timp cât cei de acolo îl vor recunoaște pe Teodosie ca stăpân și atât timp cât el va avea acces nelimitat în mănăstirea din care a făcut o antecameră a iadului. Mizez însă pe înțelepciunea Înaltpreasfinției Voastre și pe cuvântul spus la întronizare, și anume că „la Înaltpreasfinția Voastră nu merge cu aranjamente”.  

De la Teodosie știu că există un protocol între el și fostul Arhiepiscop al Sucevei, Î.P.S. Pimen, prin care Înaltpreasfințitul îi dăduse mână liberă să facă ce și cum dorește în acea mănăstire, ceea ce s-a și întâmplat. Înaltpreasfinția Voastră puteți nu doar să modificați acel protocol, îl puteți chiar anula.  

Ar fi interesant de știut cum au ajuns călugărițele și surorile în acea mănăstire, de unde vin și care a fost motivația pentru care au ales acea mănăstire. De ce spun acest lucru? Pentru că, în mănăstirea respectivă, există o soră, sora G. Din dorința de a nu o expune, nu-i voi da numele, în schimb voi trimite toate datele la Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților. Povestea acestei biete femei este una pe cât de tristă pe atât de dramatică. Și pentru că timpul nu-mi permite să intru în detalii aici, spun doar că această femeie a fost o femeie singură pe care Teodosie a convins-o să-și vândă casa, i-a luat banii, i-a vândut iluzii, după care a aruncat-o la mănăstirea din Dorna-Arini, sub bagheta ”magică” a stareței care (din surse foarte sigure) știu că o torturează psihic amenințând-o că, spre exemplu, dacă mai stă de vorbă cu mireni, îi ia scufia (de parcă i-ar lua viața), că o dă afară din mănăstire și că va ajunge pe drumuri (ceea ce ar fi și adevărat, căci femeia nu mai are pe nimeni). Să nu credeți că Teodosie este străin de comportamentul stareței! Și, pentru că sunt sigură că el a instituit teroarea în acea mănăstire, îl întreb de ce-i este teamă ca această femeie să ia legătura cu mireni? Îi e teamă că biata femeie își spune povestea?  

Târziu, Teodosie, prea târziu. Povestea ei a ajuns la mine și o voi reda într-un articol ulterior. Cea care a fost martoră la teroarea aplicată de stareță asupra bietei femei mi-a spus că e sigură că amărâta aceea escrocată de Teodosie nu e doar amenințată, ci și bătută. 

Un punct ”forte” al acelei mănăstiri se pare că ar fi o rețea de prostituție, administrată din umbră chiar de Teodosie. Gurile ”rele” spun că unele dintre călugărițele de acolo, dar și altele aduse de prin alte părți, ar fi închiriate pe post de dame de companie unor oameni de afaceri, dar și unor politicieni. Ba, mai mult, se pare că unele partide nocturne și nu numai se desfășoară chiar în clădirile de lux ale bazei de tratament, adică lângă bisericuța mică de lemn, în incinta mănăstirii. 

Ar mai fi de verificat, Înaltpreasfințite Părinte, ce legătură și ce influență are Teodosie cu și asupra mănăstirii Sfântul Nectarie din localitatea Bârnărel, unde slujește foarte des, cel mai adesea, noaptea.  

Prin autoritatea pe care o aveți ca Arhiepiscop al Sucevei și Rădăuților, puteți să-i interziceți lui Teodosie să mai slujească noaptea și să mai rostească Molitfele Sfântului Vasile cel Mare după bunul plac. Înaltpreasfinția Voastră știți în ce condiții se rostesc aceste Molitfe și mai știți și ce hotărâre a luat Sfântul Sinod în legătură cu aceste rugăciuni, și anume să fie citite doar la nevoie și doar cu o pregătire prealabilă.  

Teodosie mi-a spus că Preafericitul Părinte Patriarh i-a atras atenția de multe ori atât în legătură cu slujbele de noapte, cât și în privința Molitfelor. Atunci l-am întrebat ce va face? El mi-a răspuns: „Zic ca el și fac ca mine”. 

Măcar pe teritoriul Arhiepiscopiei Înaltpreasfinției Voastre ați putea să-i interziceți să se mai folosească de credincioși pentru slujbele de noapte, deoarece el asta face. Nu poate dormi noaptea (link-ul mai jos) și atunci împușcă doi iepuri dintr-o dată: pozează și în mare rugător și se și folosește de credincioși pentru a-i ține de urât.  

Și tot prin autoritatea pe care o aveți, îi puteți interzice să-i mai trateze pe credincioși ca pe demonizați, aruncându-le la fiecare slujbă blestemele din Molitfe asupra demonilor care, chipurile, sunt în credincioși. Oamenii nu-și dau seama că sunt tratați ca niște demonizați, dar Înaltpreasfinția Voastră îl puteți opri din nebunia lui. 

Sunt multe de spus… din păcate, timpul nu-mi mai permite. Mă opresc aici, cu promisiunea că voi reveni.  

Înaltpreasfințite Părinte Calinic, iertați îndrăzneala de a vă aborda în acest fel, dar nu pot rămâne indiferentă la suferințele oamenilor. Dacă măcar pe biata soră G. o veți salva din acel infern, pentru mine înseamnă mult. Din păcate, se pare că nu e singura căreia Teodosie i-a luat casa și a aruncat-o în acel loc. Am informații că ar mai fi câteva femei în aceeași situație. 

Înainte de a încheia, vă mulțumesc anticipat și vă asigur de toată prețuirea mea!

Următorul articol pe această temă – luni, 31. august. a.c  

 

 

Pe aceeași temă…

Teodosie – forme grave de depresie

 

Lasă un răspuns